روش های رفع غبغب

روش های رفع غبغب

روش های رفع غبغب

غبغب یک مشکل شایع است که معمولاً به وجود تجمع چربی در زیر چانه اشاره دارد. افرادی که افزایش وزن دارند معمولاً به دلیل تجمع چربی در این منطقه غبغب دارند. اما افراد لاغر نیز ممکن است به دلیل عواملی مانند ژنتیک یا شل شدن پوست در اثر پیری از غبغب رنج ببرند.

برای کاهش و یا جلوگیری از ظاهر غبغب، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

  1. ورزش و تمرینات ورزشی: تمرینات استقامتی، تمرینات قدرتی و تمرینات کششی می‌توانند به کاهش چربی در منطقه زیر چانه کمک کنند و پوست را تقویت کرده و شلی پوست را کاهش دهند.
  2. رژیم غذایی سالم: مصرف مواد غذایی سالم و کاهش مصرف مواد غذایی پرچرب و پرشکر می‌تواند به کنترل وزن و کاهش چربی در منطقه چانه کمک کند.
  3. ماساژ: ماساژ منطقه زیر چانه می‌تواند به تقویت عضلات و پوست در این منطقه کمک کند و از ظاهر غبغب جلوگیری کند.
  4. استفاده از محصولات مراقبت از پوست: استفاده از کرم‌ها و ژل‌های مرطوب‌کننده و تقویت‌کننده پوست می‌تواند به تقویت پوست در منطقه چانه و جلوگیری از شل شدن آن کمک کند.

با انجام این تمرینات و اقدامات، می‌توانید به کاهش و جلوگیری از ظاهر غبغب دست یابید و پوست سالم‌تری داشته باشید.

DoubleChintreatmentformen

 

برخی از دستورالعمل های تغذیه سالم عبارتند از:

• این دستورالعمل‌ها برای رسیدن به یک رژیم غذایی سالم و متوازن بسیار مفید هستند. این‌ها برخی از راهکارهایی هستند که می‌توانند به بهبود سلامتی و افزایش انرژی شما کمک کنند. اما همیشه بهتر است قبل از اعمال تغییراتی در رژیم غذایی‌تان، با پزشک یا متخصص تغذیه خود مشورت کنید تا اطمینان حاصل شود که این تغییرات مناسب و منطبق با نیازهای شخصی شما هستند. همچنین بهتر است هر گونه تغییرات را به آرامی و به تدریج اعمال کنید تا برای بدن شما قابل اجرا و قابل تحمل باشد.

Weight loss is easier to maintain on a low carb diet

درمان‌های مربوط به غبغب:

۱.مزوتراپی

مزوتراپی یک روش کم‌تهاجمی است که برای کاهش چربی و بهبود ظاهر پوست استفاده می‌شود. در این روش، مقادیر کمی از مواد مختلفی مانند اسیدهای چرب، آمینو اسیدها، ویتامین‌ها و مواد مغذی دیگر از طریق تزریق‌های مستقیم به لایه میانی پوست (مزودرم) تزریق می‌شوند.

این تزریق‌ها به طور معمول با فاصله‌های زمانی منظم و تکراری انجام می‌شوند، معمولاً یک بار در ماه و با چند جلسه تکراری. مزوتراپی می‌تواند در بهبود ظاهر پوست، کاهش چربی، کاهش چین و چروک‌ها، افزایش جوانی و سلامت پوست موثر باشد. این روش به دلیل عدم نیاز به جراحی و ریسک‌های کمتر نسبت به روش‌های دیگر جذابیت دارد. با این حال، همیشه قبل از تصمیم‌گیری برای انجام مزوتراپی، بهتر است با یک پزشک متخصص مشورت کنید تا بهترین تصمیم را برای وضعیت شما بگیرید.

۲. اسکالپشور

اسکالپشور یکی از روش‌های مدرن برای کاهش چربی و بهبود ظاهر پوست است. این روش از تکنولوژی لیزر برای تحریک نواحی مورد نظر بر روی پوست استفاده می‌کند و می‌تواند به عنوان یک روش غیرجراحی و غیرتهاجمی برای لاغری و کاهش غبغب مورد استفاده قرار گیرد.

با این روش، لیزرهای خاصی به نواحی مورد نظر بر روی پوست تابانده می‌شود که باعث تحریک سلول‌های چربی و تخریب آن‌ها می‌شود. این فرآیند باعث تحریک فرایند لیپولیز (تجزیه چربی) در بدن می‌شود و به تدریج باعث کاهش چربی و بهبود ظاهر پوست می‌شود.

با این حال، همیشه قبل از تصمیم‌گیری برای انجام اسکالپشور یا هر روش دیگر، بهتر است با پزشک متخصص مشورت کنید تا بهترین راهکار برای شرایط شما را بررسی کنید. همچنین توجه داشته باشید که نتایج و تأثیرات ممکن است برای هر فرد متفاوت باشد و نیاز به تکرار جلسات و پیگیری داشته باشد.

sculpsure

۳. آراف ونوس ویوا

دستگاه آراف ونوس ویوا با استفاده از تکنولوژی نانو آراف فرکشنال، با نیتل‌های بسیار ظریفی که دارای امواج رادیوفرکوئنسی هستند، درمان غبغب را انجام می‌دهد. این دستگاه با ورود سوزن‌های کوچک به سطح پوست، از طریق امواج رادیوفرکوئنسی، به نحوه‌ای که غبغب را کاهش می‌دهد، عمل می‌کند. این فرآیند بدون نیاز به دوره‌های نقاهت خاص انجام می‌شود..

%D9%88%D9%86%D9%88%D8%B3 %D9%88%DB%8C%D9%88%D8%A7

۴. مولتی‎‌‌پاور

دستگاه مولتی‌پاور از ویژگی‌های مهمی همچون تکنولوژی‌های وکیوم، رادیوفرکوانسی و لیزر کم توان به صورت هم‌زمان استفاده می‌کند تا غبغب را از بین ببرد. در حین این فرآیند، ممکن است در ناحیه تحت درمان قرمزی موقت ایجاد شود، اما این قرمزی در عرض ۲ تا ۳ روز از بین خواهد رفت. همچنین، مراجعه‌کنندگان می‌توانند بدون نیاز به دوره استراحت و بازگرداندن به فعالیت‌های روزانه خود، پس از انجام درمان از مرکز خارج شوند.

multipower

۵. هایفوتراپی

هایفو یک تکنیک موثر، ایمن و غیرتهاجمی برای لیفت و سفت کردن صورت و گردن و همچنین رفع غبغب است. این روش از امواج اولتراسوند برای انجام می‌شود و دارای کمترین دوره نقاهت است.

%DA%A9%DB%8C%D9%88%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3 %D8%A7%D9%88%D9%84%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D9%84

6. ساکشن غبغب

این روش چربی ‌های زیر پوست را از بین می‌برد و چانه و گردن را خوش فرم می‌کند. با ایجاد یک برش کوچک زیر پوست، یک لوله را وارد می‌کنند و چربی را بوسیله‌ی آن ساکشن می‌کنند. عمل ساکشن غبغب معمولاً فقط به بی‌حسی موضعی در ناحیه‌ای که درمان می‌شود نیاز دارد. انتخاب پزشک مجرب برای انجام این عمل بسیار مهم است.

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره دقیق‌تر با کارشناسان کلینیک مانا با شماره تماس  05137606993 تماس حاصل فرمایید.

به این مطلب امتیاز بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *